Bloggar om träning!

Känner mig riktigt motiverad ju efter jag kollat på en massa individer som bloggar om träning, sjukt motiverad!
Hade tänkt följa 2-3 bloggar dagligen och se lite på förändringar, deras motivation, hur deras kost ser ut. Det viktigaste av allt, hur deras träning ser ut!

För er som inte vet så har jag börjat träna lite smått igen. Har inspirerat en kompis att börja träna, han har börjat bygga sin framtida "Arnold" kropp på fitness24seven. Tränar honom 3 gånger i veckan, har anpassat mig efter ett nybörjar program. Än så länge har han tränat 3 gånger, han har börjat få lite kunskap om kost och dylikt också. Vill tillägga att han ej tränat seriöst innan.


Lämna ett avtryck
Postat av: Anonym

sexy

2010-02-01 @ 21:36:37
Postat av: Anonym

sexy

2010-02-01 @ 21:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0