Imorn börjar det, på söndag slutar det

Godkväll!
Nu sitter jag med min mor i soffan, vi tittar på Mammas Pojkar. Det är sista avsnittet ikväll, så det är ganska spännande. Om jag får bestämma så ska Bobby välja Jane. De passar ihop så oerhört bra. Om sen Bobby är verkligen en bra kille, vet jag inte. Han verkar bra på tv, men bakom tvn? Det lär man förmodligen inte veta, jo möjligtvis av skvaller tidningar. Men ska man då tro på det? Ingen aning. Men det blir säkert jätte bra. Vi får först och främst se vem han väljer :)
Men han där 30 åringen..vad han nu heter..väljer han tjejen som är runt 30 eller tjejen som är lite vid 19 bast. Spännande :D
Skåningen med muskler och grejer..Tim heter han nog...han hittar nog en bra tjej och den tjejen kommer säkert bli nöjd :)

Imorn är det skola för sista dagen på veckan. Därefter nalkas det julpyssel med polare.

På lördag ska vi hem till två super trevliga tjejer. Vi ska dricka glögg och skåla in julen! Där är lite mer folk, så det ska bli spännande att se vilka. Kanske känner man någon mer :) Vi är ju ganska sociala av oss, Erik och Fredrik.

På söndag ska jag på dop. En tjej jag känner har nyligen fått ett barn och ville att jag skulle komma dit. Jag känner endast henne, hennes mamma och bror typ. Så det kan bli spännande. Där blir det ju ännu fler människor att träffa. Kul kul :D
Vill ni att jag fotar mig och lite annat trevligt på söndag, så säg till om det i någon kommentar till detta inlägget :) Eller om ni har önskemål på annat foto eller en annan video under helgen :)

Förhoppningsvis tar Fredrik med sig kameran till både imorn och resten av helgen, så vi kan fota och filma :D Vi ska ha in en och en annan videoblogg i alla fall och lite foton :)


Ni får jätte gärna kommentera, det är det som håller oss vid liv också. Skriv vad ni tycker om inläggen, om oss, frågor, önskemål osv. Vad som helst! :D Vi älskar att få kommentarer. Det är riktigt roligt. Vi blir så stolta över oss och varandra :D

Ha det så bra nu! Nu blir det att fortsätta se Mammas Pojkar och dricka kaffe.

M.V.H Erik


Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0