Nostalgi igen

Godmorn alla där ute!
Hoppas att det är bra med er :) Här är det också bra. En morgon bestående av kaffe och Vakna med TheVoice. Underbart.

Jag har skickat in ett mejl till programmet om vår blogg, vi får se vad det blir av det. Det kan bli antingen spännande och skoj, eller inget alls :P

Jag tänkte ha lite nostalgi denna morgon. Ni vet säkert vid det här laget att jag är en liten nostalgi-person, bland annat.

Min inspiration till nostalgi denna gången var att Sanna Brådinge (Stavning?) var med i Vakna med Thevoice hela förra veckan och då spelade de upp intro-melodin. Helt underbar.

Så jag lägger in videoklipp på Tre Kronor, sen också Vita Lögner, dessutom Skilda Världar och Nya Tider, till sist Vänner och Fiender. Videoklippen kommer efter detta inlägget.

M.V.H Erik


Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0