Äntligen! hurra hurra!

Heeeeeej alla bloggläsare, shit vad jag har saknat att skriva till er! verkligen ledsen för riktigt dålig uppdatering men vi är tillbaka!

20.20 är klockan nu när jag skriver detta, vem tänker på mig? *svara* :$

Har snackat lite med Erik och frågat hur hans träning går och svaret blev...hyfsat. Kan backa upp Erik lite eftersom han just nu har praktik så det är lite jobbigt, men hade jag varit honom i den situationen så vet nog alla att jag hade tränat i vilket fall som!

Undrar ni lite om hur det går för mig? Jodå, det går sjukt bra är inne på min 6:e vecka nu och ser redan en bula på magen, *kan misstolkas*. (bulkar)
Tänkte slänga in en bild på mig för ca 1 år sedan.
Tack Sanni för bilden! :)

 


Lämna ett avtryck
Postat av: michelle

WOHO! i like what i see fredde! :D

2009-10-11 @ 01:33:39
URL: http://iidiotbarn.blogg.se/
Postat av: sanni

varsegoooooooddd;) har kvar fotot än:D you have e nice body;)keep it work;)

2009-10-15 @ 11:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0