Börja om på ruta ett!

Godmorn!
Jag skrev ett långt inlägg nyss om fredagen och skulle lägga in en video samtidigt, men då försvann all text :/ Mycket tradit.

Men jag skrev i alla fall om att det är fredag nu och att det är härligt för många, men jag ska jobba hela helgen ändå :)

I eftermiddag blir det fika med gänget från skolan :) Trevligt trevligt :D

Om 3 veckor blir det dära sviniga vaccinet. Man kan tydligen få vissa biverkningar och grejer :O Men man slipper då vara svinig. Tihi.

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och göra mig i ordning för jobb. Börjar 07.00.

Ha det gött alla!!

M.V.H Erik

Lämna ett avtryck
Postat av: Anonym

tränar du inte erik?

2009-10-16 @ 16:31:15
Postat av: Fredde

Svarar för erik: Nej han tränar inte så mycket nu pga att han har praktik men jag har klagat på honom så han ska skärpa sig, det finns inga ursäkter! :)

2009-10-16 @ 18:07:45
Postat av: Anonym

jaha ok... ja de är ju en dålig ursäkt :-) tänk alla som jobbar vanligt eller går i skolan, klart det går att träna ändå... så vidare han inte praktiserar 13 timmar om dagen

2009-10-18 @ 23:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0