Bra. Inte bra. Väldigt bra :)

Godmorn alla!
Nu sitter jag här och dricker mitt eländiga kaffe :P Hehe. Men det är ju gott och uppiggande på morgonen. Jag har precis vaknat, ungefär för en kvart sen. Det är bra så man kommer iväg på jobbet.
Detta är min fjärde dag på gruppboendet. Jag trivs där verkligen :D Jag tror att det är ganska svårt att otrivas egentligen faktiskt.

Det skumma med jobbet är att första dagen jag kom dit, så träffade jag min handledare och upptäckte att jag har känt henne sen jag var yngre. Hon och hennes syster ägde en affär, precis vid där jag bodde förut en gång. Så vi träffades och snackade ofta och så, jag var väldigt social redan då. Det är nog cirka 6-7 år sen.
Sen kom det fram att jag kände en annan i personalen också, jag var mycket hos henne när jag var yngre och umgicks med hennes barn. Jag har till och med sovit över hos de en gång. Detta var nog cirka 10 år sen.
Sen kom det fram också att jag kände ännu en annan ur personalen, eller i alla fall en från bemanningen, henne har jag känt ända sen cirka 13-14 år tillbaka.
Det är verkligen sjukt konstigt att man kan träffa på folk, på ett arbete där man känner de flesta redan, då märker man hur social man verkligen är. Eller vad det nu kan bero på :O

Jag och Fredrik har varit rätt mycket på gymmet nu på sistone. Men igår blev det inget, eftersom det kom annat ivägen. Men i alla fall måndag och tisdag.
I tisdags gick det bättre för mig på gymmet, då gjorde jag av med 230 kalorier. Det kändes otroligt skönt måste jag säga :D
Men det kommer mer, mer och ännu mer :D Hoppas jag :)
Jag rör ju mig mycket dagligen också, så det ska inte bli några större problem.

Nu känner jag att inlägget börjar bli för långt, får komma mer senare.

Jag är ledig fredag och lördag, skönt :) Då kan man ta det lite lugnt, få sova ut lite och så :) Träffa folk och grejer :D

Förlåt för att det inte har blivit så mycket skrivande på ett tag, men jag ska försöka bättre på. Det är bara det att det blir ganska jobbigt när jag har jobbet också, men det ska inte få komma emellan :D

M.V.H Erik


Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0