Förlåt!

Hej alla goa läsare där ute! :D Hoppas det är lika bra med er som det är med mig :) Jag är lite trött nu så här på kvällskvisten, så det kanske var lika bra att det inte blev någon video av mig nu ikväll. Jag gjorde nämligen en video på mig, men den gick upp i rök när jag skulle hitta den på datorn för att lägga in den här. Så jag gav upp projektet :P
Förlåt för att jag inte har skrivit på ett tag, men jag kommer med en dålig anledning och skyller på att jag praktiserar :P Men jag ska försöka att vara aktiv här ändå och skriva i alla fall minst ett inlägg per dag :)

Träningen går det också mindre bra med, men det är lite svårt. Jag vill gärna ha fasta tider att gå och träna men det går inte så bra när jag jobbar eftersom jag har lite olika tider. Både mornar och kvällar. Sen dessutom så rör jag mig mycket på jobb med :) Det är mycket spring i trappor osv. Lite lyft blir det också, så jag får ju lite träning på det viset med :)

Jag ordnade en minnesstund igår för min polare Freddy. Han misshandlades så svårt att han blev hjärndöd och maskinen stängdes av igår natt. Så blev det en minnesstund för honom igår kväll. Det blev riktigt bra. Vi blev 32 stycken som stod och grät och kramade om varandra runt rosorna och ljusen, utanför GA-skolan i Landskrona. Jag tänkte lägga in en video på honom som en polare som heter Senad, har gjort. Men den kommer i nästa inlägg :)

Jag ska leta upp videon nu och lägga in den här på bloggen, sen ska jag se vidare på den nya serien på Tv3 som heter "Southland", den verkar riktigt bra faktiskt :D

Ha det så bra alla!
Godnatt och sov gott!

M.V.H Erik

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0