Godmorgon

Hej alla har äntligen fått liv i min kropp igen efter 9 timmars sömn, underbart är det.


Inte riktigt på humör idag, känns som om alla är helt sura idag så klart så smittar dom av sig. Kan dom liksom inte vara lite glad istället vad tjänar dom på det?

För övrigt så mår jag prima, brukar jag alltid må så här dags på morgonen :), ska sätta på cd2 av transformer 2 snart, men först kommer mitt kostschema för idag. Vägde mig också idag förresten och det blev hela 64,6 ungefär. Kan stämma ganska bra.

1100 proteinshake

11.30 1 dl havregryn och en macka med smält ost
på.
                                       

13.30 vitt ris med lax citron sås och sallad till det.


15.30 kyckling med pasta, ba sås till det och broccoli.


18.00  Gainer  ca: 600 kcal


20.00  tonfisk med pasta och broccoli

22.30  250 gr kesella, 2 bananer och jordnöttsmör samt lite mjölk


M.v.h fredde den glade :)

Lämna ett avtryck
Postat av: Catja

Vadå alla är sura? Menar du oss? Jag är inte sur.

2009-10-14 @ 15:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0