Videoblogg


Lämna ett avtryck
Postat av: Bianca

HAHAHAHAHAHAHHA !! Can't get over this I started to laugh same time as you did :) Missing u!

2009-10-07 @ 21:11:29
URL: http://cactusfashion.blogspot.com
Postat av: Catja

Jo tack, det märks att du inte har sovit något idag :) haha som jag sa till dig på msn, detta var helt klart den roligaste videon av dig hittills! Brillorna var supersnygga, och passar såklart en snygg Fredrik :) Kul att höra att träningen går bra! Du vet vad du gör ;) fortsätt så! Jag hoppas att Eriks träning också börjar gå bättre för honom, förstår att det är ont om tid nu men det får man isåfall ta igen senare. Håller med om att videon blev helt fuckad, men den blev samtidigt bra ändå :D Du får också ha det jättbra! Fan vad jag gillar ditt sätt att betona vissa ord, som "verkligen" osv. det du sa där i slutet om oss bloggläsare, det är nice :) rolig avslutning, jag citerar: "Har vi tugggummi nånstan eller?" :) hahahahaha go fredde, du är för härlig :) va alltid du... och det säger jag till dig med Erik, var alltid du, ni är så unika :) och nej jag är inte ironisk, I mean it, really boys ;) :D :D till vi ses igen ;) <3333333333333333333333333333 ha det bäst!

2009-10-07 @ 21:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0