dålig uppdatering....

Hallå folket!

Lite dålig uppdatering av mig idag och det får jag ursäkta för, jag vaknade inte förrän kl 10.30 idag så det kändes skönt med sovmorgon och sen var det planering av dagen och så. Det blev inget bloggande förrän nu av mig.


Körde ett bröst och triceps idag (schemat för 3 månader längre ner i inlägget) och det kändes jävligt bra, fick bra pump i musklerna men dock fick jag jätte ont i höger axel, gick över senare men skadan finns ju kvar och kommer med stor sannolikhet att dyka upp vid fler bröst övningar och axelövningar men jag ger mig inte för det, så länge det går att utföra övningarna rätt, så kör jag vidare som vanligt.

Schema för 3 månader ( än så länge har jag tränat i 1 månad,Ingen träning missad):

mån: bröst, triceps

tisdag: Ben, rygg

onsdag: Vila

tors: Vader, Mage

fre: biceps, axlar

Resten av dagarna vila


Lämna ett avtryck
Postat av: Jen

Mums!

2009-09-28 @ 19:58:21
Postat av: Catja

Inte för att vara taskig men du borde priotera skolan/utbildningen före träningen...

Jag bryr mig bara om dig, du måste skärpa dig med skolan om du vill ha en framtid med ett jobb. Du pallar träna, men du pallar ej skolan. Nu får du göra så att det blir såhär: Jag pallar skolan, och jag pallar träna. Träningen ska gå i andrahand. Skärpning nu, börjar bli orolig för din skull + att jag tycker synd om dig. Och jag vet att du tycker synd om dig själv med, annars hade du inte skämts.

2009-09-28 @ 21:15:46
Postat av: sofie olsson .

Fredrik, det som jag kommer att säga nu vill jag inte att du tar på fel sätt. Du måste kunna förstå att jag endast säger detta för din egen skull, du måste ta tag med detta med skola och allt, som catja nämner träning som vi alla vet är ditt liv, måste komma andre för att du måste klara skolan nu. Som också catja nämner vi börjar bli orolig för dig nu, vi vill inte att du inte ska få en utbildning utan du måste forsätta kämpa på och inte ge upp, kom ihåg att du har alla dina vänner bakom dig, men du måste ta första steget innan vi kan hjälpa dig och vi vill hjälpa dig med allt som vi kan. jag vet att du är i skolan, men ta tag i det mer och på så sätt slipper du skolan och kan börja leta jobb eller läsa vidare!

det sista jag vill är att såra dig, det vet du! Jag mår inte bra av att vara orolig för att du inte ska klara skolan, jag är så orolig för att mista dig men måste säga sanningen till dig. Jag älskar dig därför jag säger sanningen rent ut, du får bli arg på mig absolut, men jag gör det för din egen skull! du ser det sen



Jag är så stolt över dig som vän, och allt men slipp skolan nu! :d

2009-09-28 @ 21:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0