Jag ska...*host*..börja träna...*host*

Hejsan folket!
Jag tänkte börja träna redan igår..sen skulle jag egentligen gjort det idag. Men jag har en riktigt irriterande hosta. Som började mer när jag kom hem idag..egentligen har den varit där hela tiden, jag har haft ont i halsen på morgonen osv. Men nu har den utvecklats till en ordentligt jobbig irritation. Så jag börjar nog träna på måndag istället, vare sig med eller utan hosta. Jag vill komma igång med träningen och kunna uppdatera om det här på bloggen :)

Mitt videoklipp jag gjorde i morse, blev nog inte tillräckligt bra. Kanske görs den om..vi får se. Men den har då inte kommit in här än.

Jag ska gå och se om jag kan ha ett annat liv utan datorn en stund, koka lite kaffe och bara njuta av att vara här hemma och må bra. Är ensam hemma för tillfället, känns rätt okej. Kanske lite plugg och så :) Vem vet, kanske träffar jag också på Nalle Puh :P

Ha det så bra alla där ute! Hoppas ni är nöjda med bloggen, kom gärna med synpunkter.

Tack för mig.

M.V.H Erik


Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0