Mage, hjärta och själ

Hej folket!
Jag har en riktig slappedag idag och det känns som att öl-kaggen inte blir mindre för tillfället :P Men det ska bli riktigt underbart med träning på måndag. Jag längtar något så oerhört mycket. Just nu är hostan lite väl jobbig kan jag medge :/

Jag tänkte skriva hit lite dikter som jag har skrivit, se vad ni tycker :)




Doften
Jag väntar på en dofts ros
Min nektar
Men ej sitter hon här
I mina tankar är tyvärr hennes enda plats
Och
Förmodligen för evighetens evighets vila


Sådana
Mina ord är sådana
Mina ord är invecklade
Hjälp mig du nådige
Hjälp mig att få dem utvecklade
Mina ord
Hjälp mig att veckla ut dem
Så som jag vecklar ut och öppnar upp mitt hjärta
Min själ
Som en bok
Mina ord är sådana




Hoppas mina dikter gillas :)
Tack för mig!
Ha det så bra alla där ute i det vilda!

M.V.H Erik


Lämna ett avtryck
Postat av: Emma

Jag gillar dom =)<3

2009-09-24 @ 16:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0