Mustaschen

Hejsan alla bloggläsare!
Hoppas att allt är bra med er..här är det lite sämre..men det är väl vädret som gör det mesta.

Jag vill passa på att tacka Mia för blogg annonseringen. Det var snällt av dig. Veckans bloggare? Toppen :)
Sånt uppskattas verkligen.

Vi har lite idéer för oss om bloggen, hur vi ska lägga upp lite olika saker. Men det kommer ni att märka :) Design är också på väg, fler foton och fler videor. Men det är bara till att hålla ut! :D

Jag är lite trött på mustaschen..tydligen skrämmer jag bort brudarna med den :P Men det är inte bara därför som jag är sugen på att ta bort den. Det är mer för att den är lite ivägen när jag äter och sånt dära. Skägget stannar, men mustaschen åker imorn :) Jag har lagt upp en bild så ni får ta ett sista farväl av den :P



Tack för ikväll syster Sara. Det var en mycket trevlig och rolig inflyttningsfest. Bara synd att jag var tvungen att gå tidigare...men jag hoppas ni klarade er utan mig :)

Ha det så göttit alla! Vi ses ju förhoppningsvis här imorn igen! :D

M.V.H Erik

Lämna ett avtryck
Postat av: Miiah

Varsågod igen ;) Hoppas de hjälper er lite. ^^

2009-09-26 @ 11:18:58
URL: http://miijauh.devote.se/
Postat av: Erik

Det gör det säkert :D Sånt uppskattas alltid :)

2009-09-26 @ 11:58:29
URL: http://nerupp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0