Ny diet och träning

Hejsan!
Min träning börjar imorn igen, jag har ju inte varit på gymmet på ett tag men jag har ändå försökt gå och cykla så mycket jag kan :)

Imorn klockan 08.00 när jag ska träna, har jag tänkt ta mest motion. Kanske blir det styrketräning också. Jag ska då gå snabbt på löpbandet, möjligtvis blir det cykling också. Jag ska då försöka ta så mycket motion jag kan.
När jag kommer hem ska jag äta linsoppa till frukost, till lunch ska jag dricka nutrilett, till middag blir det linsoppa igen och nutrilett till mellanmål.
På kvällen brukar jag och mamma äta vars två nyttiga mackor, kanske fortsätter jag med det :)

Nu ska jag ta det lugnt och se filmen på tv4 ett tag och sen sova. Ska ju upp ganska tidigt..vid 07.00 :)

M.V.H Erik


Lämna ett avtryck
Postat av: mor

klart vi ska ha mackor på kvällen kram

2009-09-28 @ 08:42:53
URL: http://nerupp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0