På löpande band

Godmorn godmorn allesammans!
Hoppas det är bra med er :) Nu har jag kommit hem från gymmet för en stund sen. Det blev inte alldeles för mycket denna gången, men det beror mest på att jag känner mig lite slö med min hosta och jag fick lite ont i halsen.
Jag glömde anteckningsblock och penna, så jag kunde inte riktigt skriva upp hur mycket det blev på löpbandet. Men jag gick i 6.5 km/h på 20 min och gjorde av med 91 kalorier. Inte så mycket än så länge, men det blir mer :)
Jag hade tänkt cykla och sånt där med, men det var bara löpbandet och roddmaskinen som var igång. Resten var avstängda. Roddmaskinen var dessutom upptagen :P

Det är härligt på gym egemtligen och man missar inte det man skulle behöva se på tv, eftersom man har en tv rakt framför sig och till och med ljud på :D Så jag såg "Vakna! Med the Voice" och fick se "Rapattack" som de sjöng för Kissie..Kissie är ju en bloggare som de hade med i programmet för ett tag sen. Hon lät helt nyvaken i telefon :P

Nu ska jag dricka klart min nutrilett. Jag tror att jag skrev lite fel om min diet, men jag fixar det ikväll antagligen. Kommer förmodligen inte hem förrän då igen. Blir mycket att göra idag :)

Ha det så bra alla där ute!!

M.V.H Erik

Lämna ett avtryck
Postat av: Anonym

så du brände 91 kalorier idag?! ETT ballerina kex innehåller ca 70 kalorier. det där håller inte. sätt upp ett mål att bränna minst 300-500 kalorier om dagen

2009-09-28 @ 10:12:32
Postat av: Fredde

Sv:

Vill bara försvara Erik med att han precis kommit tillbaka ifrån en inflammation i benet och att han inte tränat på jätte länge. Men han jobbar på att öka förbränningen av kalorierna :) 97 blir till 130 nästa gång exempelvist. Sen drack han också kaffe 45 min innan på tom mage på morgonen vilket ökar förbränningen!



Mvh en stolt fredrik över Markow ;)

2009-09-28 @ 10:57:53
URL: http://nerupp.blogg.se/
Postat av: Erik

Men det är ju bara en början än så länge, har inte varit på gymmet på ett tag eftersom jag har haft inflammation i foten. Sen skrev jag också att jag har lite hosta. Så det är ju bättre att ta det lugnt istället, men jag kämpar på och ska komma ifatt högre :) Bara lite synd att du inte kan stå för det du säger, genom att skriva en anonym kommentar. Men man får ta lite motgångar i livet :) Det kommer bli bättre ska du se, Du Okände människa.



M.V.H Erik

2009-09-28 @ 10:58:36
URL: http://nerupp.blogg.se/
Postat av: Ellz.

Man ska ta de lungt i början, så du gör helt rätt erik. Jag körde själv på jävligt mkt redan xD

2009-09-28 @ 20:06:20
URL: http://brunettellz.blogg.se/
Postat av: Anonym

fredrik, spelar ingen roll om han drack kaffe 45 min innan träning. förbränningen går inte igång förrän efter 30 minuter i vilket fall som helst. koffeinet sägs öka förbränningen ja, om du kommer upp i tillräckligt hög puls under en viss period. 20 minuter och 91 kalorier brända... då kan du dricka hur mycket kaffe du vill utan några under hahaha

2009-09-29 @ 19:25:30
Postat av: fredde

Okej, bra information :) idag gick då mycket bättre för honom, hela 220 kalorier tror jag att han förbrände. Går åt ett bättre håll iaf :)

2009-09-29 @ 19:40:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0