Stora, stora planer!

Hej igen folket!
Hoppas att allt är lika bra med er, som med mig. Jag sitter nu och ser Idol med mamsen. Och såklart dricker mitt kaffe :)

Jag har stora planer framför mig! Jag har inte tränat på ett tag pga en liten inflammation i foten som jag hoppas att det är lugnt med nu. Så jag tänker sätta igång med träningen....(Håll i er)...imorn :D Fredde vet inte om detta, så han kommer att få läsa det här på bloggen, tihi.

Dom dära stora planerna som jag skrev om..det är att jag ska absolut äta ännu mer nyttigare nu än jag gjort förut. Jag ska be mamma om receptet på en böngryta och en linssoppa som hon gjorde rätt mycket innan. Så har jag tänkt att jag kan variera mellan dom två, så slipper det bli för mycket, långrandigt och mega tråkig mat :P Lite synd om man skulle tröttna.

När man är 20 år som mig och Fredde så får man inte äta på skolan gratis längre..det kostar 42 tråkiga kronor. Så min nästa stora plan är att antingen ta med lite frukt eller någon tråkig morot att äta när jag är på skolan. Eller mixa ihop något skoj av frukt och annat nyttigt som ändå mättar, så kan jag dricka det på skolan istället, samtidigt som jag pluggar. Då spar jag både tid, vikt och pengar :D
Så har någon något kul förslag på någon spännande mix som man kan fixa, är det bara till att kommentera. Så lägger jag eller Fredde in förslagen eller tipsen här på bloggen. Det gör inget om vi får flera stycken.

Jag har tänkt att jag ska vara på gymmet varje dag nu :) Måndag - Söndag. Kanske blir söndag en vilodag..får se. Isåfall blir det förmodligen motion varje dag. Kanske variera mellan maskinerna..alltså löpband, sen cykel, sen något annat trevligt. Men det kommer :) Skaffar jag mig ett schema, så lägger jag in det här :)

Nu fick ni mycket att läsa, men hoppas det är till belåtenhet. Ni får gärna kommentera om ni vill, alltid kul att läsa. Allt intressant, som förslag och dylikt, hamnar här på bloggen. Antingen av mig eller Fredde.

M.V.H Erik





Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0