Ursäkta uttrycket!

Hej kära bloggläsare! ni som tycker om Anna Anka kan sluta läsa nu:

Anna Anka!? ett skämt eller?

Jag vet om att hon är en idiot men för fan inte världens mest dummaste brud och en som trycker ner ungdomars livstil, som inte ens är deras fel!

Citerat från Anna Anka din jävla planka! " Jag har en av de bästa kropparna i världen" vad är det hon försöker bevisa, snälla svara mig!

citerat från Anna anka  "Svenska tjejer är överviktiga"
ditt beniga fanskap! kolla på dig själv!
Hon till och med säger att det finns ingen ursäkt hur dem som är 16 år och ser ut som dom gör nu. Va? Snälla Anna, Det är väll endå inte deras fel. vart barnen än är så finns det snabbmatställen och billigt godis etc, mitt budskap här är att det är låååångt ifrån deras fel, det vet alla ni läsare också men den här utomjordingen har ingen aning om det och låter sin tunga rabbla upp ord som hon helst skulle ha hållt för sig själv.

Det finns inget gott om den tjejen, jag hoppas verkligen att hennes barn inte blir som henne. Ond själ har du och ditt hjärta är svart!


M.V.H fredde


Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0