vader och mage



Yes, såg att Erik, min kompanjon har varit inne och skrivit lite. Själv ska jag inte ligga på latsidan utan det är dags för träningspass nummer 15. Ska slänga i mig en god lunch bestående av bakad potatis och tonfisk och njuta av ett las vegas avsnitt.
Ska senare runt 15 tiden dra mig in till gymmet för att låta magen och vaderna arbeta lite.

Finns det några frågor så ställ dem gärna!
Både jag och Erik älskar att svara på frågor så vi kan säga att ni kan ställa ett par frågor, både till mig och till Erik, nu när både jag och erik är iväg på ärenden, låt oss få lite att göra ikväll.

Lämna ett avtryck
Postat av: Anton

Tack för kommentaren på min blogg. Är det något ni behöver hjälp med så är det bara att höra av sig direkt! Får passa på att fråga lite vad ni har för mål med er träning?



Mvh

A

2009-09-24 @ 13:22:36
URL: http://mranton.blogg.se/
Postat av: Fredde

Tack själv! både du och Anders har ju grym fysik, gillar hans tränings schema ganska mycket, vet du om det är som han gjort själv eller han har hämtat det från någon sida och satt ihop sina övningar respektive vikt,set osv?



Eriks mål är att gå ner i vikt och hamna på 70 kg ca, just nu väger han ca 107 kg.



Mitt mål är att gå upp till 70 kg (bulkar just nu) sen blir det att deffa, sen går det om igen d v s bulk sedan deff osv.

2009-09-24 @ 14:28:54
URL: http://nerupp.blogg.se/
Postat av: Anton

Tack så mycket, har lyckats förändra min fysik ganska mycket sen de senaste korten, så jag hoppas att det ser ännu bättre ut nu! Han jobbar efter en kille som heter Joakim Bartolls 16-veckors muskel-schema.



Jag personligen tycker att det är lite för mycket raketforskning. Träning ska hållas relativt simpel. Har såpass kunskap tack vare min utbildning och långa intresse samt min coach att jag går mycket efter vad jag känner kroppen behöver. Ger er samma råd. Jobba med basövningar som grund till varje kroppsdel och ändra hela tiden era mål efter hur ni ser ut just nu. Var inte rädda att erkänna era brister för er själva och se vad som behövs lyftas upp för att ge er fysik bäst proportioner. Ett bra tips är att ta kort (självklart som ni behåller för er själva) för att hålla koll på eran utveckling. Rätt många som tittar sig i spegeln och inte känner att det händer ett skit.



Okej, ni har två helt unika mål, och jag ser minst sagt fram emot att få ta del av varenda steg. Lägg gärna ut hur det går, veckovis, vad gäller vikt och mått m.m. Och som sagt, maila mig gärna om ni behöver hjälp med kostupplägg, träning eller dylikt.



Mvh

A

2009-09-24 @ 19:53:25
URL: http://mranton.blogg.se/
Postat av: Catja

Den bilden togs ju hemma hos mig haha :)

2009-09-25 @ 11:15:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0