vaknar -->protein-->kolhydrater-->en massa kalorier

Hej alla våra bloggläsare här skrivs det inlägg efter inlägg och det gillas va?

Igår var det ju som sagt min 15:e träning sedan jag började riktigt seriöst, och då var det vaderna och magen som fick ta stryk.

Idag känns det som om jag knappt kan gå, men det är så det ska kännas.

Tänkte kolla min vikt på antingen lördag eller söndag, meningen för mig är att bygga muskelmassa och lägger då på mig en hel del vikt. mitt mål är just nu 70 kg. Min vikt innan jag började låg på 62 kg.

Frukosten består idag utav en drink med snabba proteiner och en omelett

Prottedrink:                    Omeletten bestod av 3 ägg, ost och lite oregano.

halv dl havregryn

en banan

3 dl mjölk

och 1 ägg (mixa)


Lämna ett avtryck
Postat av: Catja

Låter bra :) vill framföra min tacksamhet här på er blogg, så läsarna får ännu ett bevis på att ni verkligen bryr er om oss och ja, vill inspirera oss och sådär. Så återigen, tack för att du gjorde ett schema till mig Fredrik, du anar inte hur bra det känns nu med träningen, bättre än någonsin! Tusen tack, att ha er som vänner är obeskrivligt bra! :)

2009-09-25 @ 11:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0