Dagen över...eller?

Ja då var det kväll för mig, men inte läggdags!

Angående min kost idag så slarvade jag ganska mycket, åt inte de måltider jag skulle ha ätit.
Men jag deppar inte över det, som jag berättade innan så bryr jag mig inte så mycket om jag slarvar eller ej, så länge jag tränar 3 gånger i veckan och håller mina muskler i form så är jag nöjd. Då jag får ersättning eller jobb ska det inhandlas mycket mat men nu har jag inte några cash.

För övrigt så fick snön all uppmärksamhet idag, några grannar och jag fick för oss att bygga en riktigt stor snögubbe, vilket vi lyckades med! Bilder kommer upp senare inatt.

Tjing tjing

M.V.H Fredde


Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0