Gammal blogg

Hej igen!

Jag kände mig tvungen att komma in och skriva igen efter att ha varit i min gamla blogg och kollat läget. Jag loggade inte in på den, för den känns som ett avslutat kapitel :) Men jag läste lite om vad jag har skrivit och så. Då hittade jag en rätt så festlig text. Hoppas att ni finner den lika rolig.

"Tack?

Tjenis folket!!
Idag när jag och mamma hade varit ute på stan och ätit pizza på Annapolis, så när vi kom hem och cyklade in på gården och skulle ställa våra cyklar...ser jag en kvinna som är ute med sin barnvagn och slår den i marken så barnet nästan studsar 1 meter upp i luften med barnvagnen..jag kutar in på gården och hämtar mamma för att visa henne denna tragedi..då säger hon: "Det där är normalt" och jag bara "Va?!" "Ja, det brukade jag göra med dig också" Då stod jag och funderade och sa en stund efter "Jahapp, nu förstår jag anledningen till två år på IV" :P. Mamma höll på att dö i skratt. Iofs var det rätt kul hehe.
Sen när vi väl har varit hemma ett tag, så hör jag skrik utanför köksfönstret och tittar över på andra sidan gården..så är där ett öppet fönster, lite på  vänster sida..då är det ett barn som gallskriker..då sa jag till mamma "Nu använder hon en annan metod" Mamma gapflabbade igen och sa att jag skulle vara tyst :P.
Jag tror inte på det där med barnvagnen..men något hände i alla fall. Vare sig doktorn inte pallade mina 5 kg som nyfödd och tappade mig i golvet eller om jag fick för lite syre som nyfödd :P."

Nu ska jag gå som lovat :P
M.V.H Erik

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0