Jag rockar Fett!

Godmorn folket! 

I morse när jag vaknade, blev det kaffe som vanligt och rökning under fläkten i köket. Sen satte jag mig framför datorn med kaffet och tittade på tv. Det är inte så mycket på tv runt 05.00 på morgonen, märkligt.
Men jag såg lite av Ellen Degeners och det är ganska underhållande ändå. Senare blev det något på trean och där ser jag lite humorserier för tillfället.

Nu äter jag äggröra och dricker ett glas fun light saft :) Men saft ska man nog inte dricka med denna dieten, som jag har börjat med. Den går ut på att dricka grädde, äta smör, brocolli, ägg, smör, ost, vissa köttgrejer osv. Tänk att kunna njuta av livet och samtidigt kunna gå ner. Underbart, inte sant? 
Efter det blir det mitt nya goa te, fettförbrännande te. Det är riktigt gott faktiskt :D

Efter teet, blir det duschen och raka skägg. (Gud, vad det är gott med ägg)

Sen ska jag till skolan.

Ha det bra alla där ute i vida världen!!

M.V.H Erik


Lämna ett avtryck
Postat av: mor

men jobbigt för din stackars mor lycka till :))

2010-02-09 @ 22:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0