Fredde is speaking

Just nu sitter jag och segar framför datorn, ska snart in och lira lite poker med erik på "fejjan".
Kan inte vara hos min älskling eftersom henner äldsta har blivit sjuk, jo jag kan men vill inte bli sjuk. Får väll sakna henne än mer än vad jag gör när jag inte är med henne, det är sjukt vilka känslor jag har för henne OCH DOM BARA VÄXER!

Har inte blivit så mycket bloggande nu på senaste tiden, anledningen är enkel vi har inte orkat blogga. Förlåt!
Kommer lite bilder och en jävla massa roliga videoklipp på mig och från olika fester nu i veckan, missa för fan inte det.

*Gör en släng puss* till dig <3, hoppas du fångar den! :P Visst är jag löjlig!?

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0