Gammal soffa ut Ny soffa in

Hejsan folket!
I förgår blev det ändring, en ny soffa kom hem till oss. En riktig gos soffa från DiDi eller vad den heter vid tågstationen i Landskrona. Den gamla soffan ska ut idag. Den ska upp till brorsans och hans tjejs vind.
Så den gamla skinnsoffan ska jag ha när jag flyttar hemifrån :) De flesta säger att det är cirka 20 år dit, tills jag flyttar hemifrån och mamma kallar mig för hennes "Lilla bebis" fortfarande..så det ser mörkt ut :P
Men jag har en lägenhet som jag ska kontakta någon för att kunna kolla på.

Jag vill flytta in i en etta, gärna med stor frys och en balkong. Annars får jag ta vad som finns med en hyra på högst 3 tusen i Landskrona. Om någon vet något, är det bara till att höra av sig :)

Nu kom Fredde hit, så snart ska vi flytta soffan. Ni får ha det bra alla därute!! Hoppas vi hörs mer senare idag, här eller någon annanstans.

M.V.H Erik Poeten Markow

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0