Hemkommen

Tjena hejsan.

Jag ville ju berätta vad jag har köpt och denna gången blev det ett par jeansbyxor för 299 kr på Dressmann. Helt okej, dessutom var dom riktigt snygga också.
Jag har ingen kamera och hittade ingen bild på internet heller. Kollade på Dressmann.se men där blev ingen större framgång.

Jag såg på deras hemsida att de har storlekar från 2XL - 9 XL. Men tack och lov har man ingen användning för det. Huvudsaken med mitt mål och såna grejer är att jag ska komma någonstans under 2XL i alla fall :)

Nu blir det kaffe för hela slanten och sen ta det allmänt lugnt innan det blir pardy på stranden.

Jag känner mig riktigt alldeles sleten...känns som man inte sovit på riktigt länge, men det har jag ju :O Kanske har jag sovit för mycket eftersom vi sov 11 timmar i natt.

Ha det gött alla därute!! Får se om vi hörs mer innan jag drar hemifrån. Kanske kommer det in en pardy låt :)

M.V.H Erik Poeten Markow

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0