Jag skriver fast ni inte läser..

Bloggen är i full gång!

Jag har ett mål nästa år och det är att vinna Landskrona Marathon!

Mitt nästa mål är att få lite synliga magmuskler nu till vintern, tänker inte bulka för det blir lite för dyrt för en ungdom som inte har något fast jobb. Så därför tänker jag deffa till mig muskler, ingen bulk. Ska hålla en hyfsad balanserad kost där kolhydrater och proteiner kommer vara en lika stor mängd.

Jag hoppas att jag får lite pushar nu ifrån er, jag hoppas också att Erik min vän börjar träna samt att han håller mig sällskap med att vara nykter.  Jag har lovat en del att festa i slutet av månaden men jag måste bryta det löftet, att vara nykter och träna det är ju fan det bästa, och därför tänker jag fortsätta vara nykter och därför börja träna igen ! :)

Fitnessfredde is back! :P

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0