Kvällens sista aktivitet eller?

Satte mig på cykeln och trampade i 10 min till 24/7 för att där runda av dagen med litet bröst-och magpass. Kändes riktigt skönt, speciellt för magen. Tror jag är på väg mot en riktigt fin form.

Men jag tror inte att kvällen är slut än, i alla fall inte när det gäller fysiska aktiviteter, Hade nämligen städa lite i mitt rum, det blir faktiskt det sista ikväll innan jag lagar sista måltiden för dagen och tar mig an en bra bok.


För övrigt så hoppas jag att ni trivs med vår blogg, skulle ni vilja fråga något så varsågod, vi är inte rädda för att svara på dumma,smarta, nedvärderande frågor eller dylikt! Bara fråga på eller kommentera vad som helst!


Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0