Motion och vikt

Godkväll folket!

För en stund sen kom jag hem från gymmet. Det var skönt att träna, så det skvätte om det :) Bokstavligt talat, eftersom svettigt blev det hehe.

Jag gjorde av med 300 kalorier på motion och sen körde jag lite vikter nere på andra våningen.

Därefter kände jag mig nöjd. Jag var på gymmet i cirka 1 timme och kanske lite mer.

Nu sitter jag framför datorn med kolsyrat vatten och tar det allmänt lugnt. Ska fixa lite, sen sova. Jag tror att jag kommer att sova ganska gott faktiskt :)
Ska lägga mig och läsa Björn Hellberg - Den vita döden
En spännande och bra bok.

Har ni tips på några bra deckare? Jag har fastnat helt för deckare nu. Era tips läggs in i bloggen, era namn med om ni vill :) Tips på böcker både för mig och för er. Kanske för Fredde med, nu när han lagt ner fejjan :S Ingen förstår varför. Troligen inte han heller.

Men nu ska jag sova. Ha det gött alla därute!!

M.V.H Erik Poeten Markow

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0