Motionera mera!

Godkväll folket!

Jag har precis varit på gymmet med Fredde. Han tränade muskler och jag körde motion. Jag gick på bandet i 30 minuter och gjorde av med 130 kalorier. Sen gjorde jag lite motion på den man tränar på armar och ben, som typ skidor i 15 minuter. Därefter kände jag mig hyfsat nöjd, en bra start.
Gick både dit och hem i snabb takt, så det blir ju med lite extra träning.

Funderar på att dra till gymmet imorn igen, men vet inte om jag gör det före eller efter mötet på skolan. Kanske cyklar jag hemma på motionscykeln istället. Ska nog inte anstränga mig alldeles för mycket, med tanke på att jag är förkyld. Men det verkar gå över för tillfället.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen sova :)

Ska lägga in ett klipp som ger mig ett gott skratt, om inget annat så måste det bli magmuskler av allt skrattande av den reklamen.

Ha det gött alla därute! Godnatt!!

M.V.H Erik Poeten Markow

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0