Shoppa! :D

Hejsan folket igen!

Nu ska jag ner på stan med mamsen och shoppa. Hon ska till Kappahl och jag ska till Dressmann. Det behövs lite kläder, lite till ikväll med :) Något som min flickvän inte vet men kommer att se härinne och då tror jag att hon blir glad. Det är ju inte därför som jag ska handla kläder, men det blir som en sorts bonus när hon blir glad :)

Vi ses kanske därute i vimlet, om nu inte alla ligger hemma och är bakis en sån här dag. Eller så är det flesta bakis efter en kväll med godis precis som jag, min flickvän och hennes underbara små-syskon.

Ha det gött alla därute! Berättar förmodligen sen vad jag köpte, ska försöka få in någon bild med eller så :)

M.V.H Erik Poeten Markow

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0