Två barn med en gåva från ovan

Hejsan igen.
Jag vet att jag skrev nyss, men det är bara det att jag kom på en sak som gör mig väldigt stolt över två personer. Jag känner två genin. Två barn som är elva år. De barnen är min flickväns lillebror och lilla-syster. De två är tvillingar. Att vara tvilling och geni hör nog ihop. Bägge två är egentligen väldigt smarta, eftersom att Emmas lilla-syster som heter Elin, är riktigt jäkla duktig på att rita. För mig är det en konstnär och ett geni.
Emmas lillebror som heter Sebastian är ett geni, han köpte spelet Halo Reach..det nya spelet som kom ut nu i veckan i affären. På tre dagar varvade, alltså klarade han hela spelet inom loppet av sammanlagt 6 timmar. För mig är det helt jäkla otroligt!

Nu ska jag surfa vidare på Fejjan.

M.V.H Erik Poeten Markow

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0