Uppdatering än så länge

Tänkte skriva ner lite hur det gått än så länge i min träning. (ska försöka få in träningen på bloggen så att den hela tiden syns för er, samt mitt mål!)

Än så länge av v.39;

Kost; Det här har gått riktigt dåligt faktiskt, anledningen till varför det gått så dåligt är för att jag har grymt lite med pengar att spendera på att inhandla mat. Men så fort jag betalat för bilen som jag cyklade in i (kolla tidigare  inlägg) och andra utgifter så kan jag börja planera min kost veckvist. (jag ska bulka i ca 12 veckor)

Sömn;
Mycket bra! Oväntat bra har det gått angående sömnen, har somnat på de tiderna jag velat somna på. Tar man en bok och läser tills man är trött så somnar man lättare. Vilket är en av de nya erfarenheterna jag beskaffat mig.
Träning; Än så länge har det gått hyfsat Men varför vet jag inte, har nog inte kommit in i övningarna än. Vilket jag borde gjort rätt bra. Men men återstår och ser. Har inte så mycket att tillägga här.

Psyket; Det är i prima skick. Känner mig mentalt förberedd inför alla pass och vill ge allt. Vill dock som sagt få i ordning på min kost men pengar räcker inte till och då menar jag att jag har knappt 300 kr kvar av den här månaden :(. Nästa månad kommer också att suga balle, men sådana smällar får man ta.


Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0