Vems grisöra är vems?

Tjenahoppsan folket!
Hoppas att allt är bra med er :) Med mig är det då bra.

För tillfället sker det inte alltför mycket, förutom att jag precis har druckit kaffe och det är tänkt att jag ska vara hundvakt idag till både Majken och Melker. Mamma ska jobba, så jag blir ensam hemma.

Jag hade tänkt dra iväg till Lidl och handla frukt och grejer idag, jag såg i reklambladet att det skulle vara billigt för det nu. Men jag får väl gå dit ikväll eller imorn. Kanske vore det bättre imorn när jag ändå ska till skolan på möte. Men tanken var att gå dit och gå tillbaka. Vi får se hur det blir.

Just nu är både Majken och Melker här. Mamma stack iväg för en stund sen och köpte två grisöron till de små liven.
Då fick Majken för sig att dom störa grisöronen var hennes bägge två, så hon tog tag i dom hade dom i munnen. Hur hon fick plats med dom är en gåta. Men enligt henne så var ingen av grisöronen Melkers :P
Så det blev lite bråk mellan de två små liven. Då stängde jag in Majken i sovrummet en stund så hon fick tugga på sitt grisöra och Melker fick tugga på sitt härute. Då var allt frid och fröjd, tills Majken fick komma ut igen..men då skiljde vi på de och sen somnade de.

Man får visa var gränsen går och då blir allt bra igen hehe. De där två små hundarna är som två små ungar. Jag har länge drömt om barn i ung ålder, men nu drömmer jag om annat :P

Nu ska jag vakta hundarna, mamma stack iväg precis.

Ha det gött alla därute!!

M.V.H Erik Poeten Markow

Lämna ett avtryck
Postat av: mor

det var himla kul att följa deras kiv :))

2010-09-20 @ 14:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0