here i am


Lämna ett avtryck
Postat av: Nattah

Du har en tavla som hänger snett , och lite kläder på golvet ;) och utan tuggummit hade det blivit superbra :D

2009-09-22 @ 22:49:04
Postat av: Fredde

Aww, tackar :) aa själv stör jag mig som fan på att tuggar tuggummi haha. :)

2009-09-22 @ 23:11:19
Postat av: ida

du kunde ju slippa tuggandet.:) annars var det bra. hoppas det kommer fler sånna filmer. va roligt.haha:)

2009-09-23 @ 09:00:49
Postat av: Catja

Som jag sade personligen till dig så var det en väldigt bra idé att komma närmare läsarna, genom en video, så vi får se dig när du talar till oss, istället för att vi som läsare bara läsen en text! Ett plus i kanten där, verkligen! Mycket trevligare! Men det är klart, ni pallar ju ej spela in videor varje gång ni ska göra ett inlägg, så därför räcker det med första gången, som en introduktion. Tuggandet på tuggummit gjorde att jag skrattade hela tiden, hade kanske varit bättre utan, men samtidigt blev det lite gulligt sådär. Ganska pretty va? Snacka om retorisk fråga (en fråga du redan vet svaret på). Instämmer i det i varje fall. Söt förblir du faktiskt oavsett hur du än ser ut, det är något annorlunda med dig... du har ett sådant utseende som är... finner inte orden, men typ obeskrivligt bra? Jag och gänget har kommit fram till att du har en positiv dragningskraft, varje gång du är med en så blir man glad liksom... fast jag kan i och för sig sura ibland men... haha du fattar. Som jag också sa till dig på msn, kommer jag att följa upp er blogg varje dag, liksom jag gjorde med era gamla. Jag ställer frågor och kommenterar när jag känner för det. Men jag tycker verkligen det är en fin tanke bakom er blogg! Har inget mer att säga än... tummen upp!

2009-09-23 @ 14:26:35
Postat av: alla vet vem

Shoo bree express eeeh kolla biffen :) sluta tugga vafan mina högtalare sprängdes nästan hahaha

2009-09-23 @ 17:44:44
URL: http://majestiic.blogg.se/
Postat av: Johanna

hahaha, Fredde! Du ska inte klippa dig? :p haha..

Ser du odlat skägg :p börjar du bli så gammal så du fått det ;) :p haha..

Sluta leka så kaxig lilla fredde :p jag lovar dig jag tar dig fortfarande lätt :p :) Hoppas allt är bra med dig, längesedan sist.

Ha de bra lillen, vi hörs :)

2009-09-23 @ 19:10:40
URL: http://johannasoder.blogg.se/
Postat av: Therese

Du tuggar tuggummi värre än vad jag gör ;D

2009-09-23 @ 20:47:40
Postat av: malin

HAHAHAHHA !!!

Fredde för fan, sluta spänn dig och spotta ut tuggumitt ;) alla vet vi att du är söt snygg osv !!

spännis ;) JAG MÅSTE FAN BÖRJA TRÄNA SNART !!!!!!!!!

2009-09-23 @ 21:07:14
URL: http://dendermalin.blogg.se/
Postat av: Joel

Whats up with the gum? ;)

2009-09-23 @ 21:45:39
URL: http://www.fotbollskanalen.se/christenson
Postat av: Emelie

Tjohej! Jag ser fram emot att följa er blogg, alltid kul med fler skåningar ;) ...



Men du.. Spotta ut tuggummit nästa gång du/ni slänger ihop en video ;) .. Det, blir lite jobbigt att höra på allt smaskande samtidigt som man försöker lyssna på vad du/ni säger ;) ..

2009-09-25 @ 01:38:41
URL: http://eloryan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0