Vad ska det betyda? :)

Godmorn!
Jag sitter här och fundilerar lite medan jag lyssnar på lite musik på youtube, dricker kaffe och har tv:n på, på tvshop. Det finns ju inte så mycket annat på trean för tillfället, egentligen inte heller på någon annan kanal. Men om cirka en halvtimme börjar det komma lite grejer på fyran och sen 06.30 börjar Vakna med TheVoice på kanal 5 :)

Jag vaknade för ungefär en timme sen. Min dröm var väldigt speciell och för tillfället känns det som att det var den mest underbara och romantiska dröm jag har haft. Jag kommer nog att känna det senare med, eftersom det var något helt speciellt med den och den var så verklighetsbaserad. När jag skriver om det snart och berättar, så kommer ni nog skratta och tycka att jag är knepig. Fast det tycker ni nog iofs redan :P
Men i alla fall så var det om Lady och Lufsen. Ni vet den dära scenen när de två hundarna sitter utanför bakvägen in till köket på restaurangen. Då var jag Lufsen och en tjej vars namn jag inte nämner, var Lady.
Men själva grejen är att vi var inte just dom där hundarna...vi var vanliga människor som satt på bakgården intill ett gatt, där det var som ett kök. Vi hade ett vanligt fyrkantigt bord, en röd och vit duk. En tallrik spaghetti och köttbullar. Jag rullade fram en köttbulle till henne. Sen när vi åt varsin ände av spaghettin, så satt dom två ihop. Dom var ihop knutna.
Men i alla fall så vaknade jag upp av att jag nynnade på den där låten för mig själv. "Denna härliga natt Denna underbara natt som vi kallar Bella Note" Den kanske inte blev helt rätt, men det var ungefär så :)
Det var en helt fantastisk dröm. Sagolik. Underbar.
I nästa inlägg, kommer jag att lägga in ett klipp från Lady och Lufsen. Om ni inte vill se hela, så spola fram till spaghetti scenen, så kommer ni se ungefär samma som jag gjorde i min dröm.
Tjejens namn vill jag inte avslöja, som sagt. Jag kommer inte heller att säga det, fast ni frågar i kanske era kommentarer eller så. Men hennes namn består av 4 bokstäver. 

Ha det så bra allihopa. Jag ska dricka upp mitt kaffe nu, sen hoppa in i duschen och efter det blir det att glo på femman :) Ha en underbar dag!

M.V.H Erik

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0