Biggest loser?

Hejsan igen.
Okej, jag erkänner...jag kan inte slita mig från bloggen :P Men jag tänkte bara fråga er en sak...jag tittar för tillfället på tv4, som sagt. Såg ett reklam inslag på tv4 om Biggest Loser. Jag har inte riktigt lyckats med mitt mål, än. Men kanske skulle man ta och söka in till programmet? Jag gick i alla fall in på hemsidan och kikade..Vad tycker ni, skulle det vara rätt av mig, skulle jag passa i programmet..rakt på sak, SKA JAG SÖKA?!
Jag själv är lite sugen på det faktiskt, men jag vill veta vad ni läsare tycker :)
Kommentera mera och skriv vad ni tycker och tänker. Era ord och meningar räknas :) Men helst inget anonymt inlägg, dom lyssnar jag inte lika mycket på.

M.V.H Erik

Lämna ett avtryck
Postat av: Anonym

nejnejnej.

2009-12-10 @ 21:24:39
Postat av: Cecilia

Jajaja. Säger Cemo då!



Jag tycker helt klart att du ska söka om du själv vill det! Varför inte liksom? Det är en chans som händer hur ofta då? ;O Du får ett minne för livet i alla fall! Och säkert får du lära dig en hel del vettiga saker!

2009-12-10 @ 23:48:21
URL: http://Cemoangel.blogspot.com/
Postat av: mor

tycker inte du har så mycket övervikt för att platsa där

2009-12-11 @ 05:31:39
Postat av: Anneli

okej.. ska dom ha en svensk version av Biggest looser.. har ja missat. Kan ju vara bra med det stödet.. träning, diet etc.. så om du känner för det så varför inte... Jag vet att även om du inte kommer med så fixar du det ändå.. så I mina ögon är du definitivt inte en "looser" kramen

2009-12-11 @ 08:06:11
Postat av: anneli

håller dessutom med Stina i frågan...

2009-12-11 @ 08:07:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0