Dikt by Poeten

Hejsan folket. Nu har det inte skrivits här på ett tag, men jag tänkte mest komma in och säga hej, samtidigt skriva en liten mening och en liten dikt. Hoppas ni tycker om vår blogg, våra dikter, våra videor, tankar och vår vardag.
Jag Erik Markow, kallas av måna för Poeten. Ett fint smeknamn :)



Jag kommer att världen chocka
Era ögon kommer att krocka
 Undra om ni blir glada
 Er kommer jag inte längre att trada
Jag har en liten hemlighet
Något som kommer att bestå i en evighet
Undra om jag kommer att er chocka
En massa i mig kommer i alla fall krocka
Mina dikter kommer inte att försvinna
Överallt kommer ni inte längre mig finna
En dag kommer jag att vara liten
Min kropp är väldigt sliten
Jag kommer att bli som ny
Dagen i ända kommer fortsätta att gry
Jag är den jag är
Det är det som livet lär
Jag älskar alla mina vänner
Ni är verkligen många som jag känner
Jag kommer inte vara där där och där
Jag kommer endast att vara här
Kom ihåg dem tre orden
Som de i serierna säger innan de begår morden
Jag älskar livet
Ta det inte för givet

M.V.H Erik Markow aka Poeten


Lämna ett avtryck
Postat av: mor

tror jag vet vad det handlar om hoppas det blir så om du verkligen vill det

2009-12-13 @ 17:50:57
Postat av: Anonym

Som du vet älskar jag dikter, säger mycket med få ord, skriva av sig men ändå inte avslöja. Sluta aldrig skriva. Kram mormor.

2009-12-14 @ 14:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0