Vinter!

Oh vad härligt det är med vintern, det är nog något speciellt med vintern asså!
Lekt lite i snön idag, sen glo på supernatural avsnitt. En härlig söndag.


Lämna ett avtryck
Postat av: Glenn Henriksson

Hej på dig Fredrik Svensson. Du vet direkt vem det är som skriver detta inlägg och lägg det minnet. Hoppas allt är bra mellan dig och Erik och att träningen går jättebra, Det roliga är att du inte växt en cm sen vi tog studenten, Varken du eller "lillfredde" (snoppen). Har läst igenom eran blogg och från mitt hjärta till ditt så tycker jag att den är urusel och den saknar syfte och humor. I över 99% av videoinläggen sitter du och yrar om saker ingen annan förstår och det tar en timme tills du kommer fram till sensmoralen, detta är något du bör tänka på om du vill behålla läsare, ett litet tips på vägen bara. Erik däremot har "glimten i ögat" och man blir glad när man bara ser honom. En annan rolig sak är att i nästan i varje videoinlägg så lägger du handen bakom din arm så den "ska se större ut" ett ganska enkelt och bra tips som funkar i dom flesta ögon, men oopps!, nu avslöjade jag dig Fredrik, aj aj. Nu får det fanimej bli litta skärpning på det hela Fredrik, Se till att vara lite mer förberedd till nästa videoinlägg och sitt för fan inte bara där och yra. Ha det bra, God jul och gott nytt år Fredik och Erik. / Glenn Henrikson

2009-12-20 @ 23:43:18
Postat av: Jag önskar jag kunde säga det

Är du dem eller? Inte du Fredrik. Varför klagar du på Fredriks blogg? Detta är hans och Eriks blogg, där ska stå om DERAS liv, inte ditt! Sluta jämföra din överdrivna blogg med deras. Du fattar ju inte vad blogga innebär. Man ska skriva om det man känner för. Vill du att alla bloggar ska se ut som dina eller likanada eller vad vill du? Denna bloggen är unik. Eftersom du måste trycka ner Erik och Fredriks blogg måste du ha något emot din egen. Lär dig det viktigaste här i livet Glenn: Jämför dig inte med andra. Och du? Om du inte har något bra att säga så håll käften. Du har alltid klagat på Fredrik. Det är dags att sluta med det snart. Alla är inte som du Glenn.

2009-12-21 @ 21:38:05
Postat av: Jag önskar jag kunde säga det

Det ovan är antagligen det enda jag kan säga till dig Fredrik

2009-12-21 @ 21:40:55
Postat av: Glenn

Jag har ente bett om din jävla åsikt vem du nu är, Var i min kommentar står det att det ska handla om MITT liv din pajas, Skriv vem du är istället och be ente mig hålla käften!.

2009-12-22 @ 00:09:22
Postat av: fredde

Fasen vilken uppståndelse det blev, kan ju säga att jag försvarar båda två!



Glenn och jag brukar hålla på med varandra så det är ingen nyhet men sen håller jag med dig "jag önskar jag kunde säga det" för att det blir för mycket av hans påhopp på mig. Men struntsamma lägg ner era vapen och kyss varandra så är detta nedlagt! M.V.H dagmamman!

2009-12-22 @ 13:01:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0