16 = otursdag

Tänkte dela med mig av en sak som hände imorse in school.

Det är så här att jag brukar ha med en shaker med pulver i (proteinpulver) och brukar blanda detta med vatten för att få i mig extra protein.
Skulle fylla på vatten i shakern på toan, men innan jag skulle göra detta så åker shakern i golvet och 1/4 av pulvret åkte ut så jag blev förbannad men kunde endå släppa det och fortsatte processen, för jag tänkte det kan ju endå inte bli värre. Precis efter jag tagit upp lite av pulvret och hällt i det i toan (det som trillade ut) så hällde jag vatten i shakern och tänkte precis sätta på locket men så fick jag sms och tänkte oj, vem fan skickade nu, blev ju glad så jag tappade shakern. Den gled ur och föll ner på golvet och VIPS så var det vatten blandat med puvler  på hela golvet på toan.


Torkade upp åtminstone pulvret som hade löst sig med vattnet på golvet, suck. Men jag tänkte att där var ju lite kvar att dricka i shakern (typ 1/2 pulvret från början), jag kan ju inte gå hungrig i 3 timmar, så jag fortsatte att kasta papper efter papper med pulver blandat med vatten i toan MEN det jag inte tänkte på var att jag hade torkat med papper som man inte får kasta i toan, Ni vet sånt papper som brukar finnas i vita skåp med en spegel på ganska så långt papper, så jag spolade och..... ja ni kan ju tänka er hur rädd jag blev och tänkte springa ut från toan och skrika översvämning eller något, skit rädd blev jag. Fast det klarade sig.

Jag fick ta toa borsten och försöka pumpa samtidigt som jag spolade, men så klart så ska jag tappa borsten :( så jag fick ta ner handen i toa vattnet och fiska upp den och fick napp!

HAHAHA inte nog med det! när jag gick ut från toan så stod mina vänner vid datorerna precis utanför toaletterna. SMILE! Jippi, blev as röd i huvudet. haha deras kommentar blev: Var det du som var där inne!? tänkte väll vilken dum jävel som spolar 6 gånger gång efter gång. Tur att det inte var någon annan, ja fyfan vad jag hade skämts.

M.V.H Fredrik, han som alltid har turen med. (ironi)

Lämna ett avtryck
Postat av: Wixan

Hahaha! Din stackare! Men du roade oss iallafall såhär på morgonkvisten. :)

2009-10-17 @ 11:44:52
URL: http://wixan.blogg.se/
Postat av: Sara

haha, klockrent!

2009-10-21 @ 14:25:41
URL: http://sararodett.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0