Den segaste dagen hittils i mitt liv

Hej!

Fredrik is speaking!
Idag har jag typ sovit hela dagen, det hela började med att jag vaknade kl 5 för att så snabbt som möjligt få i mig proteiner sen somnade jag om till 8, för att sedan ge mig på nästa måltid (gainer) och så klart så deckade jag kl 9 igen och sov till 11. Vaknade med värsta hungern så jag slängde ihop fullkorns makaroner och lite tonfisk och hällde nästan i mig allt för jag var riktigt hungrig, sen bar det av till träning, såg klart eurotrip vilket för övrigt är en sjukt bra och rolig film.

Efter träning fick det bli en gainer därefter makaroner med tonfisk, börjar tröttna på den maten nu så jag ska snart gå över till kylling med ris/pasta. Började också kolla på Star trek, filmen som hade premiär för en månad sen typ. Bättre än vad jag trodde än så länge precis kommit in i akt 2 så allt har precis förvandlat sig till katastrof.
Somnade precis efter när cd1 var slut och lyckades få sova i en 45 min innan pappa väckte mig :( tack vare att jag inte diskat!!! :@

Läste att ni var intresserade av vad för gym vi tränar på, vi båda tränar på fitness24seven skönt gym, billigt och jävligt härlig personal som jobbar där, underbart trevlig :) stort plus för 24seven!

M.v.h Fredde


Lämna ett avtryck
Postat av: Emelie

Star Trek äger!

2009-10-10 @ 01:44:48
URL: http://eloryan.blogg.se/
Postat av: Personalen

Galet vad du äter men tur att det går ut i musklerna istället för att lägga sig runt magen. Vissa har det bra ;P Ni är härliga ni också :) Vi ses på gymmet imorgon! :)

2009-10-11 @ 14:12:01
URL: http://wixan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0