Erikochfredrik

Hejsan våra älskade bloggläsare! vi har knappast lämnat er, vi har fullt upp med både skola, träning och lite socialt också men nu tänkte vi skriva så våra fingrar trillar av.

Angående vår träning, vilket är vårt huvudämne på bloggen så har den underbart bra.

Fredrik väger just nu 64.1 ca. Senaste vägningen var i förra veckan men jag ska väga mig nu på söndag igen och förhoppningsvis så ska jag väga 65 kg vi får hoppas på det annars ska jag lägga in några fler måltider.

Erik väger just nu 105 kg. Senaste vägningen var för ca 1 månad sedan. Men också här så kämpar han på och vad jag tror så väger han runt 103 kg faktiskt. Han håller på att kämpa för att gå ner i vikt så ge han en massa pushar! :)

Strax bär det av till stan för att fira Johanna som fyllt 18 år! :)

M.V.H erik och kjell-åker ;)


Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0