rakat skägg och rakad....

Hejsan alla kära bloggläsare, sverige vann!!!!...eller vafan vänta nu :S Äh skitsamma tänkte på fel match. Sverige förlora mot danmark, domar jävlarnas fel. Det är det alltid när sitt lag förlorar. Jaja jag kan gotta mig med att jag sitter här vid en nyrak man! Vilket steg i livet asså, en modig man!  Hurra hurra hurra! snyggt blev det också.

knapp knapp knapp knapp knapp knapp knapp knapp erik knappar på sin mobil så mobilen nästan får spel! tur att han inte spelar på den,  då hade den med största sannolikhet fått spel så det stinker av det.


Ska strax ner till Akropolis utan Erik :(, han har lite magont vettifan om han är lite småkär eller nått, något är det i alla fall. Han stannar hemma, vilket är väldigt tråkigt :'( snnnnnnnyyyyft.

Jag hoppas ni inte deppar över förlusten ikväll utan här har ni ju alltid vinster att plocka hem här på bloggen, vi har ju redan vunnit hjärtan den vinsten är den största man vinna! :) Sov så gott, gott folk ska dra mig neråt nu!


Vår maskot!



M.V.H Fredrik

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0