Dålig uppdatering igen..

Hej alla!

förlåt för dålig uppdatering igen, dåligt av oss men vi har haft lite att göra nu de senaste dagarna.

Jag är faktiskt riktigt glad idag, jag får hem det jag beställt från gymgrossisten idag. Igen träning idag heller, vila hela dagen rakt igenom!

Gårdagens träning från oss båda:

Fredrik körde rygg och benpass (blev bara rygg, hann inte med benen) Kändes bra för min rygg syftar på att jag inte fick några smärtor eller skador utan ryggen fick verkligen jobba, men nu idag så känns det som om ryggen vilat under hela träningspasset igår, tror jag kör fel!

Erik gick på löpband i 20 min och förbrände 120 kcal samt att han cyklade i 20 min och förbrände ca 100 kcal. Har för mig att att brände 220 sammmanlagt men det får han rätta till.

Än så länge går det riktigt bra för oss båda med träningen, han har fått en bra början och jag! Ja men ser fan i mig skillnad redan efter 4 och en halv vecka!

M.V.H Fredde


Lämna ett avtryck
Postat av: mariellé

NI bloggar ju inte så mycket :P

2010-02-08 @ 00:38:28
URL: http://mari3ll3.bloggspace.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0