Fortsatt visat intresse

 Tjena våra bloggläsare, tack för ert intresse att fortsätta följa bloggen! Tack också för de fina kommentarerna.

Eftersom jag har vilodag ida g så tänkte jag helt utesluta träning och ställa upp på en intervju av Nalle puh, JA det är faktiskt sant! han dök upp framför dörren här hos min kära syster, gissa om jag blev rädd. Han är snäll.

Hejsan! jag kommer från alaska och är på besök här i skåne,  jag skulle gärna vilja ställa några frågor om dig, om det är okej såklart?

-
Ja absolut, låt det gå snabbt.
Vad heter du?
-Jag heter Fredrik och bor i lilla Landskrona.
Hur gammal är du?
-20 år är jag.
Hittat något jobb ännu eller?
-Nja, inte än men jag "jobbar" på det höhö.
Vad gör du på din fritid då?
- Jag tränar för fullt (styrketräning) sen pluggar jag upp några kurser på min gamla skola också.
Ja, då vet ju att din största passion är träning då eller?
-
precis jag har tyckt om det sedan jag slutade 1:an
,
  Tycker också om att hjälpa andra att nå sina mål med sin träning. Finns inget bättre än att se någon lyckas och sedan är riktigt glad och tacksam för det man hjälpt dem med, liksom en uppfostran av ett barn.
Har du flickvän?
-Jag nä! jag lever singellivet.......dock öppen för förslag!
Trevligt trevligt, är du kär?
- Haha! du var mig en jäkel på frågor, Men jag ska svara ärligt, nej det är jag inte men är lite intresserad av en tjej faktiskt.
Jasså, då kan i alla fall utesluta att du är lagd åt det andra hållet.

Står och funderar lite över hur du blev kompis med Erik?
- Simpelt! Han är en skön och härlig kille, jävligt humoristisk så man kan lyssna på honom utan att blir trött :)
Sista frågan, vad vill du säga till mitt gäng i Alaska?
- Ta er hit! tycker att Kanin, Nasse, ior och Tiger kan ta sig hit någon dag och prata lite.
Javisst det kan vi fixa! Tack för mig!

-Tack själv!


Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0