Frånvarande

Godkväll folket!
Idag har det jobbats mellan 14.00 - 21.00 på praktiken med handikappade. Det har varit en mycket rolig och lärorik dag. Jag trivs där redan :D Personalen är helt jätte schyssta, de jag träffat hittills i alla fall :) Men det blir skoj att träffa resten av personalen, om man nu får det :)
Jag fick mitt schema idag också, jag har en del lediga dagar. Kan skriva upp mitt schema för denna veckan, så vet ni när ni inte får tag på mig osv :) Om det nu är någon som känner sig intresserad av att ha kontakt med mig hehe.

Tisdag: 07.00 - 13.30

Onsdag: 07.00 - 16.00

Torsdag: 07.00 - 15.00

Fredag: LEDIG

Lördag: LEDIG

Söndag: 14.00 - 19.00


Jag är rätt nöjd över mitt schema faktiskt :)
Idag blev det inte att äta lunch och middag :O Jag var ute på ärenden ända sen 11.00 tills jag började praktiken klockan 14.00, så jag tänkte inte riktigt på att ta med middag till jobbet. Hann inte heller äta lunch innan jag åkte hemifrån. Så det blev bara en nutrilett idag, men jag åt soppa nu när jag kom hem.
Visserligen fick jag en macka av min handledare på praktiken men jag kände mig lite som en fattig man som inte har mat, ungefär :P Men jag får tänka på att ta med mig lunch imorn i alla fall :)

Nu ska jag gå och lägga mig. Jag har tänkt gå upp 05.30 imorn bitti.

Godnatt!!

Ha det bra alla!!

M.V.H Erik

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0