Morgondagens planering

Hejsan läsare!
Nu sitter jag här och skriver och dricker mitt kaffe igen :) Ser också på filmen på tv4, eller serie-filmen..vad man nu ska säga. Visserligen känns den ganska kass, samtidigt som att det är en jäkligt bra film egentligen :D Men det kassa är att den är dubbad, bara för att det är en tysk-svensk film. Men om de nu ska behöva dubba den, för att man inte annars förstår filmen är det inte lika bra att låta den stanna i Tyskland då? :S Eller sätta översättning på de som pratar tyska, för det gör de ju på kvinnan som pratar norska...äsch, det verkar verkligen komiskt kan jag säga..

Jag har planerat lite inför imorn :) Först dra till gymmet klockan 08.00, då är jag hemma kanske till 09.00 - 10.00. Sen ska jag till mitt gamla sommarjobb, Varggatan och fixa med papper. Efter det ska jag till Gullstrand en runda. Sen blir det att dra till praktiken som börjar klockan 14.00. Vet dock inte hur länge jag jobbar imorn, men får förmodligen schema när jag kommer dit :) Då kan jag nog dela med mig av tider här på bloggen.

Jag har funderat och funderat...till sist kom jag fram till en lösning angående min diet. Men det kommer i nästa inlägg som jag skriver om en stund :)

Nu ska jag titta vidare på filmen och dricka mitt kaffe, samtidigt som jag spelar lite på Fejjan (Facebook), sen blir det tidigt i bingen :)

Ha det så bra alla där ute!

M.V.H Erik

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0