Roliga skämt

Tänkte slänga in lite roliga skämt så ni får er ett gott skratt så här dags på morgonen. Varför inte skära av och läsa något som ni kanske inte förväntar er att läsa, något helt förvånandsvärt roligt höhö.

Tänkte också tacka för era fina kommentarer! underbara läsare! hoppas ni är h
är för att stanna, nu ska jag ta mig an ett glas vatten och spela lite ps3!

Gumman som är väldigt aktiv? (egen rubrik)

 Killen till tjejen dagen efter de träffades och tillbringade natten tillsammans: -Gumman, hur många killar hade du innan mig? Det blev tyst en lång stund… Då säger killen: -Förlåt mig gumman jag har väl inte sårat dig med min fråga eller? -”Nej då”, svarade tjejen. “Jag räknar fortfarande.”

Gösta som har en annan syn på livet (egen rubrik)

Gösta sitter och läser tidningen på lunchrasten. Han vänder sig till jobbarkompisen Harry och säger:
- Här står det att avhållsamhet från alkohol förlänger livet.. och visst är det sant. I söndags hade jag inte
så mycket som en pilsner hemma, och det var den längsta dagen hittills i mitt liv..!

hahahaha Klockren

Att ha sex med de över 20 är självklart……30 är lyx…….över 40 är en bonus……att ha sex med de över 60 är äldreomsorg……..över 70 är aktiv dödshjälp.


Lämna ett avtryck
Postat av: Catja

Dem var bra! :) <3

2009-09-23 @ 14:27:45
Postat av: Catja

Glömde säga: JAG ÄR HÄR FÖR ATT STANNA, ERIK OCH FREDRIK! Haha, ni är bäst! :D

2009-09-23 @ 14:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0