Söndag morgon!

Godmorn läsare!
Idag är det söndag och det räknas ju som vilodag..många ligger och är bakfulla och andra som t.ex jag sitter och bara är trött :) Vaknade hyffsat tidigt i natt, som i ungefär åtta timmar. Jätte härligt :D

På måndag är det praktik för min del, i 4 veckor framåt. På ett handikapp gruppboende. Det kommer nog att bli spännande. Sist jag praktiserade var på dagcentret vid korpen, där jag sen fick sommarjobb.
Man får ju prova på lite olika saker, nya saker :)

Jag vill ta det allmänt lugnt idag och bara slappa loss. Sitta på facebook och dega, glo lite på tv. Vill någon träffas en stund så är det okej :)

Ha det så bra alla där ute!

Tack till alla underbara läsare! Vi var har rätt många läsare nu och det uppskattas verkligen! Ni får jätte gärna kommentera och komma med frågor om ni vill :D

Ha det så jätte bra allihop!

M.V.H Erik

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0