Tidig morgon

Godmorn alla!
Nu sitter jag här igen. Ser tv och tar det lugnt så här på morgonkvisten. Jag har gjort i ordning min lunch för idag och har precis druckit min frukost nutrilett :)

Snart ska jag till jobb. Känns roligt innan jag kommer dit och när jag väl redan är där.

Idag är det möte på skolan klockan 14.00, en halvtimme efter jag slutat, sen träning med Fredrik.

Ha det bra alla där ute!

M.V.H Erik

Lämna ett avtryck
Postat av: Catja & Emma

Hej! Vi känner att vi behöver prata med er båda,

om en viktig sak. När har ni tid att snacka? Vi kan ju träffas någonstans, typ i stan? Det är väl egentligen det bästa att göra, så att man kan se på personerna om man verkligen menar det man säger, istället för att t.ex. ta det på datorn. Vi hoppas att ni förstår, beträffande det vi har att säga. Kram!

2009-09-29 @ 09:14:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0