we're back!

Ja som sagt så är Erik och jag tillbaka, vi slog våra kloka huvuden ihop och planerade att göra en blogg tillsammans. Erik hade en blogg sedan innan men han fick kramp i fingrarna och några sprickor så mycket som han skrev men nu är han återhämtad och har nya bra formuleringar, tankar, fantasier you name it.
Han kan allt! en stjärna den killen.

Jag däremot orkade inte blogga längre, jag tappade intresset att blogga (kanske jävligt dumt att kritisera blogga sådär men det är vad som hände mig). Efter Eriks intressanta idé om att blogga ihop om träning, vardagsliv, humor you name it again! trivs du inte med vår blogg och saknar något som vi inte skriver så får DU gärna meddela oss. Vi vill ju vara måna om våra läsare.


M.V.H Fredde


Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0